dinsdag 23 februari 2021

Hoedje van papier


Vandaag een hoedje van papier. 

Ouderwets weer eens aan het borduren op papier geslagen. Ik vind deze mallen zo leuk, dat ik voor de challenge met de H deze meteen in gedachten had. De H van hoedje. 




Gebruikte materialen:

Marianne Design
- creatables lr0625
- Fashion stencils fs7202
- Pretty papers bloc Sweet Romance pk9153
- Pretty Ribbons white rib7805
- clearstamps victorian vintage cs0863
- mallen diverse sierkrullen. zie foto.
lr0108
lr0116

andere merken:
- cardstock satijn champagne
- Joy! Yarn by Chrissie 13-18 6001/1513
- All Night Media stamp ink bruin
- Wink of stella glitter brush gl clear 999
- bloemetjes 
- stukje craft karton voor stempeltje
- sisal
- bakkerstouw


Met deze kaart doe ik mee met de 
- Challenge van Marianne Design Blog. H op je kaart. 



 







Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

7 opmerkingen:

Anita zei

Een zeer geslaagde kaart Marian, leuk met de hoed.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Henriët zei

Wat een mooie kaart met dit leuke hoedje. Daar past het liedje '1,2,3,4 hoedje van papier' erg goed bij.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Judith zei

Toppie kaartje met het hoedje.
Leuk dat je mee doet met onze "H" challenge.
Groetjes van Judith
Marianne Design Challenge Blog

Aniet zei

Wat een originele kaart, mooi geborduurd,
leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Linda Mc Enery zei

This is so beautiful, and your stitchwork is gorgeous! Such a great idea! Your flowers are so pretty too, and its a super arrangement. Thanks for sharing this with us at Penny's!
Linda

Wybrich zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Lea Paige zei

Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}