donderdag 26 november 2020

Sweet Sixteen

 Sweet Sixteen


Vandaag viert R. haar 16de verjaardag. Daar hoort een mooie kaart bij nu visite een No-Go is. 

Dit kaartje maakte ik al eerder, maar omdat ze vandaag pas de kaart kreeg heb ik hem niet eerder gepost. 

Door gebruik te maken van een Twist en Pop systeem is het een leuke uitklapkaart geworden. Voor mij de eerste keer dat ik dit systeem gebruikte maar zeker niet de laatste keer. Inmiddels zijn er al meerdere kerstkaarten en verjaardagskaarten met dit systeem gemaakt. 

Het voelt vertrouwd om weer met mijn handen te knutselen. Dat ik weinig aanwijzingen nodig heb en dat het lukt. Er zijn momenten/ dagen dat het niet lukt, dan speur ik het internet af naar nieuwe ideeën. Pinterest en Youtube zijn dan een bron van inspiratie. 

-

The daughter of friend Diane celebrates her Sweet Sixteen today. She deserves a beautiful card so I made one. I used a pop and twist system in the card. 


Maar terug naar het kaartje:













Gebruikte materialen/ used materials:

EchoPark Fashionista  by Dani Mogstad

Cardstock teal blue

cardstock white

stamp girl Magnolia

brushpens Ecoline

brushpens Aqua markers action

flowers aliexpres

polka dot black and white paper 

die cut Joy! tag letters.

Cricut Expression snijplotter. 

Geen opmerkingen: