zondag 13 december 2020

Marianne Design minikaartjes

Had nog wat kerstkaartjes nodig. En heb nog veel materiaal.

Dus ging ik aan de slag, in mijn assortiment zitten genoeg oude en nieuwe spullen van Marianne Design die ik daar mooi voor kon gebruiken en combineren.

Ik kwam uit op 2 witte kaartjes van 10x10, beplakt met 2 verschillende design papers van het Pretty Paper bloc : Jingle Bells en knipvellen van Eline Pellinkhof Eline's Snow Friends 1 & 2. Kijk zelf maar hoe schattig ze zijn geworden.

De hoeken heb ik gemaakt met de carrousel mal, de labels zijn van de kerstballen mallen en het lint is ook van Marianne Design.

Ook de Nederlandse tekst stempels zijn van Marianne Design. 







Lijst van gebruikte materialen:

Pretty papers bloc: Jingle Bells PK9098
Knipvellen: AK0046 en AK0045
Mal Collectable: Kerstbal COL1361
Mal Craftable: Carrousel CR1236
Lint: groen rood LINT8305
blauw aqua LINT 8306
Stempel: 
WOW embossing poeder The real teal
Versamark
Tim Holtz distress ink zwart
Sterrenpapier zilver
Nelle Snellen: Effect Snow
Gemini Crafters Companion
Voor de randjes van de plaatjes en de schaduw effecten: Ecoline Brushpen 738 Koud grijs licht.


Hopelijk vinden jullie het ook leuke kaartjes geworden, ik ben er zelf weer blij mee. Nog een paar kaartjes voor de buren en dan heb ik mijn kerstkaarten af voor dit jaar en kan ik aan het volgende jaar beginnen. Aankomend jaar ga ik mij proberen te houden aan de 52 weeks to christmas.. en dan wekelijks een of meer kerstkaart maken. Dat lijkt me heel leuk. Moet er wel even een agenda puntje van maken voor mezelf zodat ik het niet vergeet. ;-) 


Leuk als je een berichtje achterlaat. 

gr. Marian 



Geen opmerkingen: