maandag 11 januari 2021

Taart op je kaart

Gefelicitaart!

Voor een jongedame die op 13 januari 26 wordt maakte ik deze kaart. Raar eigenlijk.. want precies op die dag dat zij geboren is.. is mijn vader overleden. Daar stond ik even bij stil bij het wandelen naar de brievenbus.

Het rustgevende gevoel wat ik krijg van kleuren kon ik goed gebruiken. Dus stempelde ik een Meisje met taart en bijpassende keukenspullen.
Ik heb het schortje uit een vel gestanst uit het blok Felici'Tea' van Craft 'o clock. Ook het achtergrond vel is uit dit blok. 



Gebruikte materialen:

Design paper: Craft'o clock Felici'tea' CC-ZPM-FT-19
Cardstock linnen wit.
papier gebruikt voor matten: Dovecraft Coulours paper pack DCDP61
Stempels en mallen: Ali express 
kleurpotloden Derwent Coloursoft & Derwent Procolour
Inkt: Distress Ink Ranger Vintage Photo


Met deze kaart doe ik mee aan:
Challenge: Anything goes

 

5 opmerkingen:

Kathleen zei

A really great image and apron, lovely colours and design. Thank you for joining our 'Favourite Colour' challenge at Allsorts.

Kath x

brenda zei

A fun creation, many thanks for sharing your 'Favourite Colour' with us at Allsorts challenge this week.

B x

Linby zei

What a lovely card, so many nice details. Thanks for joining in with my favourite colour challenge at Allsorts this week.
Lynn x

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een leuk design. Leuk met het schortje en alle details. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

Angela zei

Prachtige kaart Marian met leuke details!
Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
grt Angela