vrijdag 1 maart 2019

One tangle a day: March 1 2019 Lupin


Every day a new tangle

Op facebook is er een groep die one tangle a day heet. 
Daar krijgen de leden elke dag een opdracht/ uitdaging met welk patroon er een tangle gemaakt 'moet' worden. Met welke materialen, kleuren of maat mag je zelf weten. 
Het is een duitstalige groep dus ik werk meteen aan mijn talenknobbel. 




1 Maart 2019:
De Lupin naar een ontwerp van Alena Light. filmpje Youtube.
Het achterblad kun je downloaden en uitprinten via de groep. 
Ik heb de tangle gemaakt op een tangle-tile van Marpa Jansen. 


Formaat van de tiles is 8,9 x 8,9 cm = 3,5 inch. 

Voor de achtergrond heb ik Aquarelverf van Newton en Winsor Cotman gebruikt in combinatie met een bruspencil van Sakura. En de Lupin heb ik getekend met Micron 03 en 05 fineliners zwart.
De Lupin heb ik ingekleurd met Ecoline Brushmarkers : 337 Magenta en 738 cold grey light.

English

I am member of a facebookgroup called: One tangle a day. Everyday you are challenged to create a tile of drawing where you use the tangle of the day. 
On march 1 the tangle is called Lupin. Alena Light created this tangle, as you can see on this video

I used tangle tiles from Marpa Jansen. 
The background is made with Newton en Winsor Cotman. I drew the tangle with Micron 03 and 05, and colored using Ecoline Brushmarker 337 Magenta and 739 Cold Grey Light. 


Vind je dit leuk, laat een boodschap achter hieronder / If you like this please leave a message below...

Bedankt voor je bezoek./ Thanks for watching. 


Geen opmerkingen: