zondag 3 maart 2019

One tangle a day: March 2 2019 Plumosa


Every day a new tangle

Op facebook is er een groep die one tangle a day heet. 
Daar krijgen de leden elke dag een opdracht/ uitdaging met welk patroon er een tangle gemaakt 'moet' worden. Met welke materialen, kleuren of maat mag je zelf weten. 
Het is een duitstalige groep dus ik werk meteen aan mijn talenknobbel. 






2 Maart 2019: Plumosa

De Plumosa naar een ontwerp van Alena Light. 
Het achterblad kun je downloaden en uitprinten via de groep. 
Ik heb de tangle gemaakt op een tangle-tile van Marpa Jansen. 


Formaat van de tiles is 8,9 x 8,9 cm = 3,5 inch. 

Potlood
Aquarel


Voor de potlood versie heb ik deze ingekleurd met Lyra Farb Riese Color Giants div kleuren blauw en groen.

Voor de Aquarel versie heb ik deze gemaakt met gebruik van waterverf van Winsor & Newton Cotman en Ecoline Brushpens blauw en groen.



The tangle on the left I used Lyra Farb Riese Color giants different shades of blue and green.
The tangle on the right I used Waterpaint from Winsor & Newton Cotman and Brushmarkers by Ecoline.




Geen opmerkingen: